LED 160 lm/W a co na to oci ?

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Březen 16 16:07:49 CET 2007

To je prakticka zkusenost nebo jen nezbytna kapka jedu ?    ;-)

Mate nekdo prakticke zkusenosti z dlouhodobeho pouziti v narocnych,
tj. pracovnich podminkach ? Poznate na unave/bolesti oci rozdil
pri osvetleni LED a treba klasickou zarovkou ?

Kdysi davno pri prechodu na svem blastlisti ze zarovky na kompakt
se mi to zdalo, ze mi ten kompakt trochu vic unavuje oci. Ale po
nejake dobe jsem mel pocit, ze se na to oci "naucily". Navic to mohlo
byt tehdy vsugerovano.

Udelam na sobe pokus a na tyden tam vratim klasiku.

Pokud nekdo tou LED rutinne svitite tak prosim napiste zkusenosti.
Diky.

rollfree