Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Březen 16 12:55:23 CET 2007

Hmm, bohuzel se to stava. Mne uz se to v praci stalo parkrat taky (ono tuhle
http://eshop.discontpc.cz/?Mode=Sti&StiId=26191 flashku neni tak tezke
strcit do konektoru krive), a bohuzel nejen to, zazil jsem mnohem
nepochopitelnejsi vec - vypnul se mi pocitac pri zasunuti jacku do zvukovky
(nejaky onboard shit)! A stalo se to i kolegovi (a to ma uplne jiny
pocitac), takze to bohuzel asi taky nebylo uplne ojedinele.

Dusan Dolezal