Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 16 12:37:50 CET 2007

To by sa nemalo stavat. Zalezi asi na ochranach na zakladnej doske. Mne
sa raz pri laborovani s FT232 podarilo skratnut napajanie USB portu a
nic sa s PC nestalo, len sa port vypol. Aj po uplnom odpojeni USB kabla
ostalo jeho napajanie 0V. Som si buchal hlavu, ze som si odpalil port,
ale stacil restart PC a napatie nabehlo. Port sluzi doteraz :-) Dosku
mam ABIT KD7 (starsia s chipsetom KT400)

miro

--- Michal HW <michalgregor@centrum.cz> wrote:

> Ja mam noname skrin a na prednim panelu jsou pekne mrchy. Pokud
> vlozim
> Flasku krive tak chcipne PC, asi se zkratne napajeni.
> Vse na PC slevnuje, jen USB konektory do 3,5" pozice porad ne. Moje
> predstava je kolem 50kc-100kc. Zatim to vsude resim prodluzkou
> pohozenou na
> stole.
> Michal Gregor

Bored stiff? Loosen up...
Download and play hundreds of games for free on Yahoo! Games.
http://games.yahoo.com/games/front