wobbler -> nyni DDS chip

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 15 14:37:38 CET 2007

pouzitim obvodu 9859 neziskate o moc viac ako pouzitim DDSky, ktoru sme publikovali v PE minuly rok. Jediny rozdiel je trochu sirsie pasmo, t.j. miesto 120MHz sa dostanete niekde na 160MHz. Neviem ci ma zmysel koli tomu navrjhovat nieco nove. V kazdom pripade sa da pouzit vsetok hardware, treba navrhnut len maly plosak DDS modulu.
Ak chcete naozaj vyrazne rozsirit frekvencne pasmo chodte do 9858. Sama bezi do nejakych 400MHz, mate tam priamo na cipe PLL a zmiesavac. S pouzitim externych VCO lahko pokryjete pasmo do 1-2GHz.
Navrhnut plosak a zmerat to nie je najmensi problem. Problem je mat k tomu napisany software, ktory vyuzije potencial toho zeleza. Takisto ako minule, ak mi niekto zaruci ze napise kvalitny soft tak to zelezo rad zlepim. Obavam sa ale ze pocet potencialnych pouzivatelov bude velmi maly na to aby sa to oplatilo robit. Koli 3 ludom ktori si to mozno postavia sa neoplati s tym "ondiať".
b.