udrzi se data v RAM po vypnuti PC?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Březen 15 10:26:34 CET 2007

Zdravim.
Jen tak me napadla moznost, ze pamet se zablokuje proti zapisu pri
prichodu nejakecho signalu a zustane zablokovana, dokud nedorazi
reset. Tudiz, prvni se zpousti bios, ktery vysle blokovaci signal a
tim pamet prestane reagovat na zapis. Pokud chcete zapsat, zmenite
nastaveni v biosu, aby signal nevysilal, restartuejte pocitac,
prepisete pamet a nastavite bios zpet. Jednoduche a nic co se spusti
po biosu do pameti nemuze nic zapsat.

Honza K.