Zesilovac k PC ?

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pondělí Březen 12 22:37:02 CET 2007

> Viděla jste někdy ladiče piána (ne pijana) při práci? A víte že oktáva na
> klavíru není přesně dvojnásobek ale o něco více? A víte proč? Zkuste
> popátrat, přinejhorším bych vám to napsal, ale je to fakt nadlouho a teď mám

No to by me zrovna dost zajimalo. Vzdycky jsem mel za to, ze i u ruzne
temperovanych ladeni je oktava vzdy presne dvojnasobek frekvence. U
rovnomerne temperovaneho ladeni, ktere se dnes v "bezne" hudbe pouziva
snad temer bezvyhradne to tedy plati urcite. Jak je to teda s tim
klavirem a proc? Nejake linky na toto tema?

Lukas Grepl