3x Step-UP s oddelenou zemi

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Březen 12 16:40:51 CET 2007

 12.3.2007, 16:33:22
Tri samostatny menice je opravdu krajni reseni, hmotnosti, velikosti i
cenou nekde dost jinde nez jeden menic se tremi sekundary. Pokud
nepomuze spolecna tlumivka, urcite pujde pouzit tri optocleny na jeden
menic.
A jeste nejaka literatura: "SWITCHMODE Power Supplies Reference Manual and
Design Guide", vydane ON-semi cerven 2002, volne ke stazeni tamtez

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz