3x Step-UP s oddelenou zemi

Petr King petr.king@atlas.cz
Pondělí Březen 12 15:19:42 CET 2007

Diky za rady, u hotovych dc dc narazim na cenu, nemohu si dovolit pouzit
v aplikaci soucast za 2000Kc , kdyz celkove naklady na material by mely
byt do 1000Kc.

Reseni s optoclenem zni slibne, mohl byt pak v podstate pouzit i tri
male trafka kazde s jednim primarnim a sekundarnim vinutim a zpetnou
vazbu izolovat optoclenem, toto mne skutecne nenapadlo :)
Ted jeste najit nejake schema, kde je toto reseno, abych mohl zacit
laborovat..
Petr