3x Step-UP s oddelenou zemi

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Březen 12 14:57:21 CET 2007

No narazite dle meho skromneho nazoru na 2 problemy:
-kdyz nespojite zeme "vystupu" trafa, tak vam nepobezi zpetna vazba
pro regulaci (da se asi doresit treba optoclenem a trochou bizuterie)
-kdyz budou ty vetve ruzne zatizene, tak vam budou litat ty napeti
(kdyz budete regulovat jen podle jedne z nich)
-Navic se nevejdete proudove

Problemy 2 a 3 by mozna vyresil ten obvod (s vyresenou regulaci - bod
1) pouzit 3x. Ale neni fakticky lepsi opravdu porizit nejake hotove
DC-DC, jak uz tu nekdo psal?

Marek