3x Step-UP s oddelenou zemi

Petr King petr.king@atlas.cz
Pondělí Březen 12 14:37:51 CET 2007

Diky za upozorneni, skutecne se jedna o stepdown :)
Po trosce patrani si odpovim tedy sam, hledam flyback zdroj, zkusil jsem
si udelat jednoduchy navrh s obvodem LM2577ADJ a vysledek byl pekny
flyback zdroj se tremi vystupnimi napetimi, avsak spolecnou zemi, i kdyz
verim, ze kdybych vinuti trafa nespojil, fungovalo by to dle mych
pozadavku..
Zeptam se proto jinak, doporuci mi nekdo lepsi obvod (proud je max 3A
tusim a to je malo..)
a potom, dovedete si predstavit, jak velke by trafko muselo byt? spinane
zdroje jsou pro mne vcelku tabu, kostruoval jsem zatim jen male stepdown
menice s jednou tlumivkou a obvodem lm2576adj pripadne mc33063.

Diky za rady, vazim si kazde informace.
Petr