Cizi nezabezpecene pocitace (Bylo: Seznamovani se s linuxem)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Březen 10 18:09:45 CET 2007

> [...]
> zprava na plose se da pochopit, ale s nazorem, ze kdyz se nekdo nabori
> do spatne zabezpeceneho pocitace tak to jeho majiteli patri se jaxi
> nemuzu ztotoznit. To je pro mne ekvivalentni tvrzeni bytare, ze to
> dotycnemu majiteli bytu patri, ze tam mel jediny mizerny zamek na
> drevenych dverich,
>
>  Opet budu oponovat - je rozdil, pokud tam bude nejaky byt i
> mizerny zamek a dvere, nebo pokud tam nebude zadny zamek a  hola
> futra bez dveri. Pak si to nejaky neznaly clovek muze splest s
> chodbou ze? Zvlast ve zmeti chodeb v bytovce.. (bordelu v eteru)

Souhlasim, to se muze stat. Prave proto jsem navrhoval; tu cedulku
"nevstupovat".

> [...]
> pripojil a cast limitu mu sebral. V navodu je jasne popsano, jak
> SSID a wep zmenit, zapnout a zabezpecit .
>  Kdo je vetsi blbec, ten kdo si nezabezpecil modem, nebo ten, ktery
> se na nej nevedomky!!! naboural !?  A nazory typu, ze to neumi,
> nezna, nikdy nedelal -  neberu!  Kdyz chci jezdit autem, tak se to
> taky musim naucit. Nebo se nechamm od nekoho svezt. Vzdy ma dotycny
> moznost si to nechat od nekoho zapojit a nastavit poradne. Jenomze
> to by neco stalo ze? Ono je to totiz vetsinou jen o penezich a snaze nejak usetrit.

Vem to tak, ze treba ani nevi, ze to nevi. V prodejne mu reknou kupte
si tohle a budete stastny a on si to koupi v domneni, ze staci zapojit
a uz jede. Pokud se stala tahle situace tak - kdybych byl soudce, coz
nastesti nejsem - necham zaplatit naklady toho co se napojoval, byt
nevedomky. At si to vyresi pak se svym dodavatelem.

Ales Prochaska