OT: Seznamovani se s linuxem

martin vorel hwnews.martin.vorel@arms.cz
Pátek Březen 9 22:21:32 CET 2007

jan.kuba napsal(a):

> [...]
> je jen tresnicka na dotru a jen a jen jeho problem.
> Taková standardní lama s továrně nakonfigurovaným notebookem se na
> takové otevřené wifi připojí  jen stisknutím jednoho tlačítka "připojit"
> a nemusí ani vědět, že to je úplně cizí nezabezpečené připojení.
> Nakonec k tomu autu  a těm klíčkům. ... Vy snad necháváte nezamčené
> auto, s klíčky v zapalování a s kufrem plným cenností volně na parkovišti?
>
> Ja si stojim za tim, ze kdyz necemu nerozumim, tak se do toho nemontuju
> a necham si to udelat od odborniku.
> Vy na to totiz koukate stale z jedne strany. A moc zaujate. :-(

Ach jo, tolik zbytecnych slov.  osobne jsem zalozil 3-4 komunitni wifi
site a chapu, ze na negarantovanem pasmu je to nekdy neprijemne pokud se
objevi nejake bfu prasatko..
ALE! Povazuji za nemoralni pripojovat se k nekomu na nezabezpecene
pripojeni jenom proto, ze to nema zabezpecene. Nebo se dokonce nekomu
hrabal na jeho disku. To je .. a rekneme si to na rovinu ..fujtajbl.
M.

P.S: Maly dovetek: onehda jsme pravidelne ve trech chodivali za jednim
manikem co nam pravidelne prorazel WEP klic a v klidu browzdal. Mel
uplne stejne argumenty o nezabezpeceni atd. Vsechno je relativni a co se
nekomu zda zabezpecene se jinemu zda nezabezpecene. Vim kuprikladu o
vesnici (radeji nereknu kde) ve ktere si lidi opravdu nezamykaji auta a
baraky (teda tech par co tam znam). Proste jim to prijde normalni.