OT: Seznamovani se s linuxem

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Březen 8 10:34:29 CET 2007

Uvedomte si prosim, ze kdyz jste si kupoval PC tak jste si jej koupil
proto, aby Vam bezelo s Windows. Protoze v te dobe (a i dnes) je
windows u nas stale nejrozsirenejsi OS tak vyrobci prodavaji HW, ktery
s nim bude urcite chodit. Takze i kdyby jste si vybiral HW sam,
pavdepodobne nesezenete soucastku, ktera s windowsem nepobezi. Ale
pozor stat se to muze. Uz jsem mel mys, ktera se proste s Windows
nebavila.
Pokud chcete PC na kterem pobezi Linux, muzete si koupit HW takovy,
ktery ma linuxove ovladace. A pak Vam to pobezi a nebude to ani o moc
drazsi. Jen na to rposte musite myslet, kdyz nakupujete. Ale to neni v
oblasti IT nic noveho.
Pred par lety jsem rpo nekoho vybiral PC pro praci s videem a dalsimi
vecmi. Pri te rpilezitosti jsem zjistil, za spousta profesionalnich
videostrizen te doby nebezela s procesory AMD nebo bezela nestabilne a
padala. Nezijeme rposte v idealnim svete kde vsechno funguje se vsim.

Honza K