OT: Seznamovani se s linuxem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 8 10:19:49 CET 2007

Mno, to asi sedi, az na to, ze ak to "to" co nefunguje nie je aplikacia
ale nieco co ide hlbsie (napr. ovladac hardwaru), tak zvacsa nie je
ziadna "low cost" alternativa.

Pod "high cost" sa da predstavit cas straveny rozchadzanim, hladanim
odpovede na nete, pre drsnakov instalovanim gcc/gdb/eclipse a odladenim
si chyb kvoli ktorym to nejde :-) (plus samozrejme v duchu GPL pisanim
prislusnej dokumentacie a publikovanim daneho patchu) ; mno a v
neposlednom rade trebars aj iny hardware (nie nevyhnutne novy).
Samozrejmym predpokladom je neobmedzeny internet "zadarmo" (nech uz je
ten model akykolvek, napr. "aj tak to uz mame zaplatene"); ak nie je,
treba to zaratat do nakladov.

Ako uz bolo pisane, cas ma roznu hodnotu pre roznych ludi takze nie je
vylucene, ze najdete trebars nejakeho sikovnejsieho studenta, ktory by
sa tomu mohol venovat; ale na to prve rozchodenie treba mat tak trocha
stastie.

wek

PS. Tie pocitace su rovnake ci kus od kusa ine?