OT: Seznamovani se s linuxem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Březen 7 09:29:34 CET 2007

Mno predovsetkym musim predostriet, ze moja reakcia vychadza najma zo
subjectu, t.j. "Seznamovani se s linuxem", a nasledneho optimizmu
vyplyvajucemu z moznosti a schopnosti RadekaCX, ktory rozhodne nie je
ziadny zaciatocnik amater.

Petr Zapadlo wrote:

> Bylo receno, ze to lze nahradit vmware serverem a to tak ze dobre a zadarmo,
> takze nic z vyse uvedeneho nepotrebujete.

Mno tak tomu hovorim riesenie. Nie je to nahodou len dalsi megagiga
soft, ktory musite rozchodit ako prvy? Je to ozaj len taky maly
trivialny problemik? A na tom virtualnom stroji sa potom bez problemov
tie linuxy nainstaluju brm brm?

Navyse, RadekCX wrote: "Predem chci rict, ze je dle meho blbost zacit s
necim kde bezi nejake wokna..." :-)))

> Pokud chcete jen pracovat, tak si to nechte od nekoho udelat

Mno to beriem, este doporucte, od koho... ;-)

Nie, vazne, opakujem, moja reakcia je na "Seznamovani se s linuxem"...
Som myslel teda, ze "seznamovani" neznamena ucit sa klikat, ze...

Mno a ta Vasa reakcia na moje PS to je cisty flame (pripustam ze flame
bol uz ten PS, preto som to vlastne dal do PS...), no a kedze mame este
len stredu a kedze autorom povodneho prispevku je prave admin...

wek