Re: Měřící trafo, kde koupit nebo nechat vyrobit ?

Dee Jay deejay@email.cz
Sobota Březen 3 10:36:49 CET 2007

jestli to v sobotním ránu dobře chápu - potřebujete proudové trafo co bude
mít na primáru víc závitů než na sekundáru ...
tak to se priznám jsem ješte neviděl. Obvykle se u běžných průvlekových traf
tohle dělá tak ,že se prostě primární vodič několikrát omotá ... ale to je
pro vás ješte stále moc velký rozsah ...
No uvidíte co vám nabídnou - jinak 5A na proudovou cívku je standard,pak se
snad jeste používá 1A - mj. není jednodušší dát jiný wattmetr ?

DJ

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 03, 2007 10:07 AM
Subject: Re: Měřící trafo, kde koupit nebo nechat vyrobit ?

Malé proudové trafo znamená pro přístroj se spotřebou 2,5W. Potřebuju s
převodem 1/10 pro snížení rozsahu wattmetru jenž má cívku na 5A a to je
pro mně moc.

Podívám se do Brna a uvidím.

Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186