Měřící trafo, kde koupit nebo nechat vyrobit ?

Sobota Březen 3 10:07:42 CET 2007

Malé proudové trafo znamená pro přístroj se spotřebou 2,5W. Potřebuju s
převodem 1/10 pro snížení rozsahu wattmetru jenž má cívku na 5A a to je
pro mně moc.

Podívám se do Brna a uvidím.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186