Elektromobil
Jakub Ladman
ladmanj@volny.cz
Pátek Březen 2 16:51:55 CET 2007
Zrovna včera jsem se učil mimojiné o těchto akumulátorech (Molted salt -
tavené soli) na dnešní zkoušku z chemie.
Možná že údaje v materiálech, co jsme od vyučujícího měli, jsou zastaralé, ale
uvádí se tam, že akumulátor má životnost 1500 cyklů nabít vybít, ale jen 30
cyklů vystydnout zahřát.
Jakub Ladman
Dne pátek 02 březen 2007 15:17 Richard Balogh napsal(a):
> Pavel Kadečka wrote:
> > 2007/3/2, Richard Balogh <balogh@elf.stuba.sk>:
> >> V takychto aplikaciach sa nepouzivaju celkom bezne baterky, ale aj
> >> taketo exoticke riesenia:
> >>
> >> http://www.betard.co.uk/
> >>
> >> Zaujimave je, ze maju pracovnu teplotu cca 250 stupnov :)
> >
> > Na těch 250 st. (předpokládám Celsia) se ohřejou při běžným provozu? A
> > jak v zimě - to se nejdřív musí "nažhavit"?
>
> Predpoklada sa, ze sa udrziavaju nazhavene stale. Ak je vozidlo zaparkovane
> tak potom z nabijacky, ak nie je nabijacka, tak sa zhavia same. Ak je
> pracovna teplota nizsia, nerozbehne sa chemicky proces a nedavaju energiu.
> Na druhej strane, tym ze su v termoske su tepelne straty minimalne,
> napriklad na pracovnej teplote baterka sama seba udrzi viac ako tyzden. Ak
> ju nechate vychladnut a znova zahrejete, energia ostane ulozena. Napriklad
> za dva a pol mesiaca klesol naboj z 95 % len na 90 %.
>
> > P.K.
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> > Hw-list@list.hw.cz
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> >
> >
> > __________ Informacia od NOD32 2089 (20070302) __________
> >
> > Tato sprava bola preverena antivirusovym systemom NOD32.
> > http://www.eset.sk
Další informace o konferenci Hw-list