Elektromobil
Richard Balogh
balogh@elf.stuba.sk
Pátek Březen 2 15:17:15 CET 2007
Pavel Kadečka wrote:
> 2007/3/2, Richard Balogh <balogh@elf.stuba.sk>:
>> V takychto aplikaciach sa nepouzivaju celkom bezne baterky, ale aj taketo exoticke
>> riesenia:
>>
>> http://www.betard.co.uk/
>>
>> Zaujimave je, ze maju pracovnu teplotu cca 250 stupnov :)
>
> Na těch 250 st. (předpokládám Celsia) se ohřejou při běžným provozu? A
> jak v zimě - to se nejdřív musí "nažhavit"?
Predpoklada sa, ze sa udrziavaju nazhavene stale. Ak je vozidlo zaparkovane
tak potom z nabijacky, ak nie je nabijacka, tak sa zhavia same. Ak je pracovna
teplota nizsia, nerozbehne sa chemicky proces a nedavaju energiu. Na druhej strane,
tym ze su v termoske su tepelne straty minimalne, napriklad na pracovnej teplote
baterka sama seba udrzi viac ako tyzden. Ak ju nechate vychladnut a znova zahrejete,
energia ostane ulozena. Napriklad za dva a pol mesiaca klesol naboj z 95 % len na
90 %.
>
> P.K.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> __________ Informacia od NOD32 2089 (20070302) __________
>
> Tato sprava bola preverena antivirusovym systemom NOD32.
> http://www.eset.sk
>
>
>
--
Ing. Richard Balogh
Katedra automatizacie a regulacie
Fakulta elektrotechniky a informatiky STU
Ilkovicova 3
812 19 Bratislava
mail: balogh@elf.stuba.sk
tel.: 02 / 602 91 411
Další informace o konferenci Hw-list