OT: Elektromobil

Petr Klusek klusek@volny.cz
Neděle Březen 4 20:21:12 CET 2007

Zdravím
dovolím se zeptat na mírně OT téma

Nějak mě zrovna napadlo po přečtení několika článku o elektromobilech,
se trochu blíže s nimi seznámit. Bohužel na webu nejsou uvedené většinou
žádné technické informace o provedení. Jedná se mi hlavně o různá malá
vozidka s dojezdem max 100km nejlepe home produkce.

Zajímalo by mně totiž několik věcí. Jake pohony jsou lepší, jestli DC
motory nebo AC?S AC motory budou asi vyšší náklady na regulaci?

Jake tam mohou být použity výkonné motory. Protože třeba Fiat 126 má
motor o 17 kW a moc dobře si nedokáži takovýto motor představit v
elektromobilu?

Jak  to vlastně vypadá vůbec s homologací. zda se dá získat za rozumnou
cenu na nějakou home produkci cca 1ks?

S pozdravem Petr Klusek