trojfazovy usmernovac

Jiri Fridrich mr.eli@volny.cz
Čtvrtek Březen 1 18:54:41 CET 2007

No problem je v tom, ze zarizeni je po castech rozkuchavano a ma byti
rekonstruovano.
Mam v planu tam instalovat normalni hlidac sledu a poradi fazi, nebo neco
podobneho, ale
zajmalo me, co chtel konstrukter rict timhle obvodem.
Doufal jsem, ze nekdo rekne - no to je jasny, je tam fazovej posuv, normalne
tam nic netece, ale kdyz vypadne pojistka, tak se stane to a to a najednou
tam neco tece a uz to lita ven...
I tak Vam dekuji za reakce.
ELI.