Casovani LPC21xx (ARM7TDMI-S) -- nejak mi to nevychazi

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Čtvrtek Březen 1 17:47:42 CET 2007

Novejsi rada LPC2101/2/3 ma moznost pristupu na GPIO pres "rychle"
registry FIOSET/CLR/PIN. V jejim datasheetu pisou, ze tento pristup je
3,5x rychlejsi nez pres IOSET/CLR.

Kdyz znasobim cas cyklu pro store 3,5x, tak se dostanu prave na tech
3,5x2x2+3=17 cyklu, ktere vam to bezi. Zkuste se podivat na user manual
treba LPC2103, je tam nejake povidani ohledne rychlosti pristupu. Zcela
presna casovani jsem tam ale take nenasel.

Ivos