[OT] obrazek

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Březen 1 09:33:01 CET 2007

Tak isto som to robil aj ja, najprv riadky a tie potom spojit dokopy.
ImageMagick-6.0.7.1-16.0.3
Crusha som neuzil.

PS: ide to dat aj naraz, staci dat -tile 20x20 a obrazky za to v poradi
zlava doprava zhora dole. Kedysi som si tak spajal mapy z internetu.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises