Re: pocketPC hledam

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Čtvrtek Březen 1 09:17:56 CET 2007

Můj Pocket PC iPaq 3630 se zapnutým podsvětlením na střední úroveň žere tak 300mA. Když běží procesor naplno, tak 500mA. A to nemám WiFi. V těchto zařízeních je většinou baterka tak 1 až 1.5Ah. Takže si to vydělte sám.
Pokud opravdu potřebujtete 10 hodin, pak doporučuju spínaný měnič na 5V a nějakou notebookovou LiOn do kapsy.
Vojta Bubník