Elektromobil
Kručinský Ladislav
ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Pátek Březen 2 14:11:46 CET 2007
Napsal jsem to trošku nepřesně, sériový nebo SplitField motor vyjdou v tomhle ohledu pochopitelně nastejno, myslel jsem tím, že pokud by někdo dnes dělal stejnosměrný pohon, asi nebude řešit reverzační stykače ale použije reverzaci statoru polovodičovým mostem.
Jenže teď mi dochází, že jsem zřejmě trošku profesně deformován, neboť u elektromobilu asi reverzace nebude nutná, tam to obstarává převodovka, není-liž pravda? Holt se na mně ty vozíčky podepisují.
Kručinský
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Friday, March 02, 2007 11:01 AM
To: HW-news
Subject: Re: Elektromobil
2.3.2007, 10:59:18
Prosim pekne, procpak to plati jen pro motory s cizim buzenim?
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo@centrum.cz
--
Kručinský Ladislav napsal:
> Ještě k těm motorům: ač to zní kacířsky,elektrický pohon se SS motory
> s komutátorem v provedení s cizím buzením (SEM) je v režimu plné
> rychlosti úspornější než AC protože na řídící elektronice nemusíte
> tvarovat sinusovky - prostě je otevřená do saturace.
> Kručinský
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list