Re: OT:Problém s USB

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Červen 28 11:59:52 CEST 2007

 28.6.2007, 11:51:54

Nemyslim ze by nefungujici merak byl problem ktery by nekdo z
pritomnych povazoval za zatezovani konfery. Tohle prece neni konfera
PRIMARNE zamerena na databaze ci budovani rodineho domku.
Prirozene, pokud se o problemu chcete bavit soukr. nikdo vas nebude
nutit k verejne prudukci.
Ale tyto meraky se v cesku dost rozmahaji, COM ustupuje USBcku, takze
podobny problem bude drive ci pozdej resit nekdo dalsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz