Re: Konektor na microSD

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Červen 28 10:32:57 CEST 2007

Ja jen, ze  jsem ted osazoval nejaky "termoplasto" kovovy konektor u ktereho take uvadeli 230C 40s, foukal jsme na to 210, jeste jsme si k tomu vzal spodni predehrev a stejne se mi prvni dva kusy zkroutily.

To nechavma stranou, ze u tohodle uvadi RoHS a bezolovnate pajky vyzaduji jeste vyssi teplotu .

Puvodni zprava ze dne 28.6.2007 od Tomáš Tomáš:

> Blba otazka, jak se tento konektor osazuje na DSP, bez pretavovaci
> pece?

I foukackou by to slo, v tom bych nevidel problem, ale pajeckou se tam da asi tezko dostat...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert