generovani 32768

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Červen 28 11:50:15 CEST 2007

 28.6.2007, 11:41:46

555 asi ne ale nejaky OZ nebo komparator ano, taky maly 8 nohy, snaddo
dostupny.
Prirozene ze nejale RC tam byt musi, stejne jako u hradla, ale neni to
tak ze by f byla dana tim RC, a Xtal to jen dotahoval o 0.5% na jm.
hodnotu. Prave naopak, cim dal je vlastni f RC clenu od kmitoctu
Xtalu, tim je mensi nebezpeci ze oscilator bude kmitat relaxacne na
na f toho RC.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz