18F452 TMR1

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Červen 28 06:56:58 CEST 2007

Ahoj,
tak som vytiahol datasheet a on ten svab fakt interny oscilator nema...
Ale naletovat R a C na OSC1 za pokus stat asi moze. Okrem toho da sa interne
prepinat taktovanie medzi hlavnym a tym 32kHz oscilatorom, len nepisu, co to
urobi s MCU v sleep mode. Este ma napada, pouziva to PLL?
Ale aj tak, je to cudne, urcite nie ste prvy, kto pouziva tuto konfiguraciu,
takze chodit to asi chodi. Skuste este iny MCU ale s inym datumom vyroby
(!), pripadne iny 18F v DIL40, su vsetky pinovo kompatibilne, takze nemusite
nic  prerabat. Alebo napiste este na support, su relativne rychly.

A.