SOHO Firewal pro 100Mbps ?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Červen 28 10:11:40 CEST 2007

no s tim nenarocnym opravdu pozor, docela to zalezi na tom, co si
clovek od toho firewalu vlastne predstavuje a ocekava. Pokud ma
chranit podle portu, tak to opravdu staci, ale pokud ma jit o
pokrocilejsi ochranu a odhalovani utoku pomoci obsahu jednotlivych
paketu(napr program snort) - takove ICQ podle portu nezastavite, tak
to nezvladaji ani dnesni super PC na rychlostech okolo 1Gb(samozrejme
zalezi na slozitosti pravidel).

Honza K