SOHO Firewal pro 100Mbps ?

Navrh A P navrhpcb@centrum.cz
Neděle Červen 24 17:41:09 CEST 2007

Spis jsem cekal jestli nekdo nezna levny maly jednoucelovy switch 100/1000Tx s podporou napr. VLAN

Linux neni potreba, nechci komplexni reseni. Ledaze by nekdo vedel o nejakem Soho ARM platforme s timto vykonem. Ja se zatim setkal s temito krabickami o vykonu okolo 200MIPS, ostatne ono vlastne asi linux bezi v 80% adsl modemu (ar7 platforma), jenze se ceka na rychlejsi procesy.

Se divim ze jeste neco neexistuje, kdyz uz v japonsku se pripojuje urcite 100 nebo 1000 pripojkami.
Tady u nas v Evrope tech 25Mbps jeste nejakou dobu bude muset asi stacit :-) I kdyz, ADSL2++ ma 45Mbps, a to uz ty soho routery nerozdejchaj.

Ono uz dnes se narazi na limity routeru, ze v odchozim smeru treba nepropusti vic jak 5Mbps apod. Nizky vykon CPU a navrh obecne. Ale ty japonci by uz neco meli mit, nemyslite? Prece si nekupuje kazdy Cisco nebo nestavi domaci Linux PC na to :-)
> Od: mr.death@ipq.cz
> Komu: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 24.06.2007 17:01
> Předmět: RE: SOHO Firewal pro 100Mbps ?
>
>Chce to nasadit nějaký linux, firewallových distribucí jednoduchých na
>konfiguraci je víc než dost. Každopádně nějaký nenáročný PC se určitě
>dostane i pod 100W...
>
>Čest práci a rukám klid!
>
>BY: Mr. Death
On Behalf Of Navrh A P
Myslel jsem si to, za zeptani nic nedam. Linksys dava do > nekterych svych
koncovych krabicek jen Tx10Mb only, takze > tudy cesta nevede.
ubranil svym firewalem pripadne utoky na porty a nejaky vir > tam
neotevrel vsechny porty. To je vyhoda externiho > firewallu, tam vir
nemuze.