RE: Re: Kartotéka

novotny.pp@atlas.cz novotny.pp@atlas.cz
Středa Červen 27 21:37:21 CEST 2007

Tak s tim mohu jen souhlasit, nechci hodnotit nejakou skupinu jako celek, ale je fakt, ze vyskyt totalnich ichtylu je v medicinskych kruzich statisticky vyznamme vyssi nez ve zbytku VS vzdeane populace.
Docela by me zajimalo proc.
Nimene je faktem, ze by bylo na case vyklidit ten augiasuv chlev v kterem tecou miliardy a pestuji se slepy polobozi.

Pokud jd eo puvodni dotaz, existuje rada i relativne dostupnych sw pro lekarskou praxy, mohu pripadne dat i kontakt na firmu z Mostu, ktera nejaky sw dodava a vzhledme k tomu, ze ho vidam i u rady skrbliku, kteri i "jehly pouzivaji, dokud jsou ostre" tak nebude uplne z nejdrazsich.