Re: Kartotéka

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Červen 27 18:51:04 CEST 2007

 27.6.2007, 18:44:58

Tohle je tak na tabulku v Excelu.
Moje zubarka to ma podobne, klasicka papirova obalka z "chorobopisem",
roedngenovymi snimky a ja nevim cim jeste, a na monitoru excelovskou
tabulku se zakladnimi udaji.
Tedy mozna ze to nemi excel ale nejaka super-hyper aplikace za velkej
balik penez, ale z dalky to vypada jako ten excel.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz