Re: Chlazení motoru

pyrin pyrin@volny.cz
Středa Červen 27 13:31:48 CEST 2007

Kolik může mít 1 tramvaj 2kW ventilátorů ? 3 ? 6? Já nevím. Ale i kdyby tam
byl , tak při počtu 100 tramvají to bude docela slušná spotřeba a i motor
ventilátoru se určitě provozem hřeje. Možná by se nemuseli ventilátory
zastavovat, ale mohli by spadnout na nějaké volnoběžné otáčky.
Někdy bych chtěl vidět účet za různý roční období za elektřinu.
Na druhou stranu někteří řidiči se přímo vyžívají ždímáním velkých proudů
při rozjezdu vytočením kol do skluzu. A to potom asi spotřeba těch
ventilátorů bude zanedbatelná.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 27, 2007 1:11 PM
Subject: Re: Chlazení motoru

Hezké odpoledne,

    to ale určitě není tento případ. Některé lokomotivy to tak mají, ale
při rozjezdu se ventilátory málem zblázní jak se roztočí, je to slyšet
jak řvou a pak jejich otáčky klesají. Ale v té trmavaji se po rozjezdu
vetráky rozběhnout a běží pořád stejně rychle (je to cítit jak se
chvějí) a po zastavení ještě nějakou dobu běží a pak se zastaví aby se
při dalším rozjezdu mohli opět roztočit.

    Já vím že pokud motory stojí, tak se nehřejí, ale na druhou stranu
předtím táhli a hřáli se. Připadá mi lepší nechat větráky běžet pořát,
už kvůli nim. Ale asi nějaký důvod bude, jen nevím jaký.

Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186