OT: Optimalizace selectu v MySQL

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 26 09:29:02 CEST 2007

Jde o MySQL ne MSSQL a uz si tady s tim hraju - nainstaloval jsem si
neco podobneho jako QA ale od MySQL - sice ne tak dokonaleho, ale urcite
to pomuze se dobrat vysledku.

Mimochodem optimalizace cache u MySQL je mi take zahadou - kdyz se
nastavujou servery s ASE od Sybase neda se pokoj dokud nejede vic nez
99% z cache - take se necha nastavit kolik si vzpomenu a co snese HW - u
MySQL se mi zda, ze je ta free verze nejak osizena, ale je mozne ze to
treba jen neumim.

Radek Vicek