OT: Optimalizace selectu v MySQL

plupinek@synthesia.cz plupinek@synthesia.cz
Úterý Červen 26 09:16:15 CEST 2007

>On tam je snad nejaky problem v tom, ze PK neni ukladany
>zvlast a pro vyber dle primarniho klice se tedy ctou cele rekordy

To prece v tomto pripade nevadi, protoze se zrejme vybira jen maly usek ze
400.000 zaznamu, ma-li tabulka primarni klic, pak byva zpozdeni pri zapisu,
protoze to znamena fyzicke preusporadani soubouru (stejne tak jako
vytvoreni nebo zmena PK na hotove tabulce), ale proc by melo vadit cteni? A
co se podivat, kde to vazne? MSSQL ma v Query Analyzeru vysledky zpracovani
dotazu, jak byl uspesny pri loveni z cache, kolik nacetl stranek, cas
jednotlivych kroku...

PL.