Podpora ICD v PicKit 2

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Červen 25 19:58:43 CEST 2007

Ano Kosto, mas pravdu, rovnou USB je rychlejsi, nepopiram to. Jakou
inovacni perlu mas ovsem na mysli netusim (mozna se to tyka neceho
jineho) - tohle je prece vec pomerne stara a materialy, aby si to mohl
kazdy vyrobit i sam, jsou na webu, takze se kazdy muze i detailne
podivat, o co ze to jde a svobodne se rozhodnout, zda to chce koupit, ci
nikoli. Jine veci ktere delam a inzeruji, nemusi take byt zadnou
inovacni perlou, staci ze ma o ne nekdo zajem. Co se tyce maskovani
omezeni za vyhodu, nabizim fungujici produkt s jistymi omezenimi za
priznivou cenu, takze at to vezmeme jakkoli, vyhodou je cena ;).

Preji hodne sily do zapasu se zivotem a jsem moc rad, ze je Ti alespon o
tolik lepe, ze se zase muzes zabyvat elektronikou zde v konfere (pokud
to zde o elektronice alespon obcas je).

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain