Podpora ICD v PicKit 2

Kosta (mk) info@mcu.cz
Pondělí Červen 25 18:14:02 CEST 2007

>S kabelem USB<>RS232 funguje dobre, tak proc zvysovat cenu, kdyz kabel
> tohoto prevodniku ma po ruce kazdy, kdo dela neco se seriakem a to je
> vlastne skoro kazdy, kdo dela s MCU ;). SCPD2 stoji okolo 16% ceny ICD2
> a to uz je snad slusny duvod k tomu, aby mohlo mit sva omezeni, jako
> treba ze nema rovnou USB.

Treba proto,ze jde prec o hrani, ne pane Jiri ?? A kdyz uz rikas "A", tak
prosim taktne nezapominej dodat, ze narust rychlosti je pri plnohodnotnem
USB (ne prevodu COM/USB) prec jen trochu vyssi :)))

Vrele doporucuji par lekci "reklamstiny" u pritele Ctvrtnicka, takhle je to
trochu neohrabane :))

S pozdravem
Kosta (MK)

PS: Tak nevim,zda nebude lepsi navrat do hrobu. Koukam, ze za ten skoro rok
se nic moc nezmenilo, stari psi se nove kousky nenaucili. Omezeni se naskuje
na vyhodu, z klasiky je inovacni perla, etc :-))))