Re: optimalizace objektu ve 3D Re: aplikace pro výpočet objemů ...

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Červen 24 11:58:32 CEST 2007

Docela věřím že i ne úplně optimální systém je pro takovéhle věci
velký přínos. Protože aspoň co jsem viděl v reálném životě tak
některým skladníkům či baličům je třeba odebrat veškeré pravomoci i v
tak banální věci jako je rozhodnutí o velikosti krabice a raději to
nechat na počítači :-)

Aleš Procháska