RE: aplikace pro výpočet objemů ...

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Červen 23 16:03:52 CEST 2007

Tedy, pochopit, ze hledate optimalizaci rozlozeni v 3D prostoru
mi dalo docela zabrat :)).
Toto tema se tu nedavno probiralo, takze doporucuji prohledat archiv
(v souvislosti s rozmistovanim obdelniku do velkeho obdelniku).
Hledejte pod predmetem: Algotimizace prostrihu

Demo aplikace pro rozmistovani palet do nakladaku naleznete
zde: http://www.elektlabs.cz/downloads/naklad.zip

	Slavek