doporucte procesor

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Červen 23 17:44:38 CEST 2007

S3C2410 nebo S3C2440 - ARM9, vyrobce Samsung a na to Linux.
Pouzivaji se do PDA (a ani se v PDA nevyuzivaji vsechny jejich moznosti).
Pro pridani zvuku UDA1341TS, funguji s tim jak se zda dobre.
Sitovani muze byt ruzne, prikladem DM9000 (na ty ale nevim kam), CS8900
(jsou ale jen 10Mb) - oba s tim chodi. Jine musim jeste prozkoumat.

Pozadoval jste zkusenosti, mam jen nejake prvni zkusenosti s
S3C2440/400MHz, tak nevim, jestli si mohu dovolit odpovedet jak jsem
odpovedel.

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain