GNU-GPL a FW pro MCU

Pátek Červen 22 07:56:37 CEST 2007

Hezké ránko,

    chci se zeptat jednu věc. Pokud mám program vytvořený a licencovaný
podle GNU-GPL, měl by tento při startu (stačí asi při prvním, jak to
chápu) zobrazit hlášku o tom, že má licenci podle GPL a že je bez
záruky. To docela chápu, ale platí toto i pro program pro MCU s LCD
modulem? Musí to na modulu být také po startu vidět a nebo ne? Licenci
jsem četla, ale tohle mi není zcela jasné. Je jasné že toto upozornění
být ve zdrojovém souboru a celá licence přiložena ke všem zdrojovým souborů.

    Děkuji za odpověď, jen nevím jestli to je nebo není OT. Pokud je,
tak se omlouvám.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186