doporucte procesor

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pátek Červen 22 08:45:25 CEST 2007

Vase volba v podobe ARM je jednoznacne nejlepsi. Je to v podstate
nekolikanasobne vykonnejsi nastupce  ("next generation :-)") rady 51...
Pouzivaji se v ruznych typech zarizeni (od PDA, sitovych prvku...),
kokretne muj kolega je pouziva pro regulaci rizeni v letadlech. Existuje
pro ne i verze OS Linuxu, je zde podpora od ruznych vyrobcu, no proste
same vyhody a socialni jistoty :-).
Martin.

Ps: http://www.olimex.com/dev/	- Starter kity a Jtag moduly (i s navody
na postaveni)