doporucte procesor

Milan milger@pobox.sk
Pátek Červen 22 07:35:23 CEST 2007

Zdravim,

Po dlhej dobe som nuteny opustit svoju oblubenu platformu x51 procesorov. Hladam vykonny a perspektivny procesor. Prva aplikacia by mala byt na urovni "nadupaneho mobilneho telefonu", ide o riadiaci modul s pomerne velkym grafickym displejom.

Prosim ludi co maju skusenosti, aby ma nasmerovali spravnym smerom.

Vytypoval som niekolko poziadaviek na platformu podla dolezitosti:
- existencia dobreho IDE /jednoducha kompilacia, ladenie.../
- existencia dobreho OS pre danu platformu /preemptivny multitasking.../
- existencia grafickych kniznic aspon na urovni "okien" /nepotrebujem 3D grafiku, ale pisat cele zobrazovanie sa mi vobec nechce/
- existencia dalsich podpornych kniznic /do buducna urcite bude treba LAN, USB kluc, mozno zvuk..../
- siroka podpora odbornej verejnosti t.j. podpora platformy roznymi vyrobcami polovodicov.

Je mi jasne ze toto vsetko splna bezne PC. Bohuzial potrebujem postavit vlasny, cenovo dostupny HW zalozeny na vykonnom jednocipovom procesore /poziadavka zakaznika/. Zatial ako rozumna sa mi javi architektura s jadrom ARM.

Potesi ma kazda rada, v idealnom pripade odkaz na podobny "open source" projekt.

Milan