OT: Jak rozbalit bz2

Pondělí Červen 18 10:12:08 CEST 2007

Hezký den,

    děkuji za všechny rady. Nakonec to dopadlo tak, že ten soubor je
poškozený. Já si stáhla pluginy do TC a ten mi tvrdil že to je
poškozené. Tak se mi někdo nabídl že to rozpakuje a zjistil, že to je
HTML soubor se špatnou příponou. Tak jsem autora proklela do sedmého
kolena a na modul se vybodla.

    Díky za odkaz, zkusím na to mrknout :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz