OT: Jak rozbalit bz2

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Červen 18 08:17:30 CEST 2007

Mužete použít nativní port GNU utilit pro 32 bitová Windows.
Jednotlivé balíčky jsou zde, da se to stahnou i jako jeden balik.
Utility používali GNU extenzi, to znamená že se se začíná
<program> --help
aby člověk věděl co tam má dát za parametry.
Jsou to konzolové programy, doporučiji si stáhnout tweak se stránek
microsoftu, jde ten jejich nesmysl co se spočtí příkazem cmd přenastavit
do použitelého nastavení. Nebo použít bash.

budete potřebovat dva programy, bzip2 a tar. Jde to rozbali i tarem s
parametry xfj <soubor>, ale bzip musí být někde v cestě. Volá se.

Existuje i plugin do TC, musíte mít oba, to je tar, i bzip2. Tak tady
asi kecam, nasel jsem u sebe jen pro bzip2, už si to nepamatuji ...
No ty pluginy mají prinejhoším návod k instalaci. Pluginy rostou nekde
na netu.

ced

http://gnuwin32.sourceforge.net/packages.html