Re: Nízkošumové NF tranzistory ?

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Pondělí Červen 18 07:41:27 CEST 2007

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 17, 2007 1:33 PM
Subject: Re: Nízkošumové NF tranzistory ?

17.6.2007, 13:14:12
Dobry den

Mate pravdu, vyvoj pokrocil, dneska frci DSP,MCU,WiFi a pod. ,
klasicke audio uz skoro nikdo nedela, a tomu odpovida i produkce a
dostupnost souc. pro tuto oblast.
Nepisete zda ty T chcete koupit v nejblizsi trafice, nebo jste ochoten
je shanet po vsech certech a dablech, ale nic VYRAZNE lepsiho nez
KC508, zvlaste v prvnim pripade necekejte.
BC5xx maji bezne F4-5dB, vyberove typy 2 (1.5)dB, bohuzel dostupnost
tech vyberu je mizerna a kazdy vyrobce, pokud je vubec dela je
uznacuje trochu jinak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz