Nízkošumové NF tranzistory ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Červen 17 20:42:10 CEST 2007

Zdravím,
  nu samozřejmě! Sonet Duo to jistí! Sonet B3 už ne, na to nejnevhodnější místo
- jako snímací předzesilovač - dali 2x 102NU70 čí jakou potvoru a totálně to tím
po***li. Ale mám oba.
  A gramec mám taky solidní, vložka Shure M75S6 či tak nějak, jinak zcela bez
elektroniky, korekci charakteristiky dle RIAA zajišťuje přímo zesilovač (a je tam
právě na to jeden z těch 2tranzistorových bastlů, co chci předělávat). A vinylů
mám slušnou sbírku. Ale hlavně - kytarka, banjo, mikrák - živé zdroje signálu!
Ačkoliv běžně hraji mp3 z počítače, mám období, že chci slyšet jedině AAA,
žádné DDD :-). Inu, chci se vrátit občas do svých dětských let a dopřát si to, po
čem jsem tehdy jen marně snil (a poslouchal nahrávky repráčkem magnetofonu
Tesla Pluto :-) ).
    Zdraví Pavel Troller