Nízkošumové NF tranzistory ?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Neděle Červen 17 19:03:22 CEST 2007

> Harold Black sa urcite v hrobe obracia ;-) Ked v roku 1927 spatnu vazbu
> vymyslali tak zlepsila stabilitu, rychlost, frekvencne pasmo, zisk,
> linearitu a neviem co este elektronkovych zosilnovacov. A hifisti to
> cele zahadzuju a vracaju sa naspat k tomu nedokonalemu :-)))

No ja nevim, jestli se James Watt s praclovekem Janeckem obraceji v
hrobe, ale pokud jsou v serii prvky jich zavazbene, pak je vse v
poradku, vcelku pochopitelne i lepsi, nez kdyby byla jedna vazba pres
celek.

V tomto si dovoluji hifistum neodporovat, ac jsem v podstate na pude
katedry "zpetne vazby" ;-).

MP