Re: Nízkošumové NF tranzistory ?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Červen 17 16:43:17 CEST 2007

Na elektronky nedam dopustit. Dobry, (skvely), zvuk. Preju hodne stesti pri
laboracich.
Jindra Polivka

Zdravím,
  ale to je právě to, proč jsem si pořídil "skoro" elektronkový zesilovač
:-).
Operák potřebuje zpětnou vazbu a má omezenou rychlost přeběhu -> vznikne
SID,
díky ZV vznikne TIM, pak do toho ještě nastoupí DIM a chudáci koncové
pentody
už s tím nic neudělají :-). Já vím, že na vstupních obvodech je riziko malé,
neboť jsou tam malinké amplitudy a ten operák by to ustíhal, ale prostě si
chci
pohrát, kolega postavil LeechAmp a tvrdí mi, že ho s lampami netrhnu a já
tvrdím, že ano :-), že ten svůj vytuním tak, že zvukově bude lepší (je to
subjektivní, ale prostě mně se ten elektronkový zvuk fakt líbí víc).